Luxman E-250
Kód: LUX-E-250Detailní popis produktu
E-250 je nejnovější generace gramofonového předzesilovače značky LUXMAN a nahrazuje model E-200, který byl referenčním modelem pro kompaktní předzesilovače a je v nabídce od roku 2008. Od svého předchůdce zdědil to nejlepší nejen v designu ale především ve zvuku.
Vynikající funkčnost E-250 je taková, že impedance zátěže a zatížení mohou být vybrány v závislosti na charakteristikách přenoskových vložek pro konečný požitek z původního detailu analogové reprodukce. E-250 umožňuje posluchači upravit jemné nastavení pro každý požadavek posluchače a dodat výraz vyrytý v drážkách vinylové desky s dosud neznámou hudební kvalitou.
Zadní panel je vybaven voličem zatížení impedance (34/47/56/100 kW) a volič únosnosti (0/100/220/320 PF), aby odpovídala vlastnosti přenosky, a využívá jej k jeho plnému potenciálu.
E-250 je vybaven transformátorem s funkcí výběru zisku pro dvě stádia, ve kterém je L / R nezávislý. Je zde použito super permalloy jádro s podporou i nízké impedance MC kazet. To vytváří bohatou a expresivní hudebnost, která je jedinečná díky charakteristice tohoto transformátoru.
SPECIFIKACE
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI | |
Kategorie zařízení: | Gramofonové předzesilovače |
Systém: | Tranzistorový pro MC a MM přenosky |
TECHNICKÉ PARAMETRY | |
Vstupní impedance: |
MM: 34kΩ, 47kΩ, 56kΩ, 100kΩ (přepínatelné) MC Vysoká: 40Ω, MC Low: 2.5Ω |
Vstupní citlivost: | MM: 3.2mV, MC High: 0.37mV, MC Low: 0.12mV |
Výstupní napětí / impedance: | 250mV,(1kHz) |
Výstupní impedance: | 300Ω |
Zesílení (zisk): | MM: 38dB, MC Vysoké: 57dB, MC Nízká: 66 dB |
Spotřeba: | 4W |
Odstup signál/šum: | MM: 36 dB, MC: 56 dB výšky, 63 dB basy |
Analogový vstup: | 2x stereo RCA |
Analogový výstup: | 1x stereo RCA |
Rozměry a hmotnost: | 364 × 81 × 274 mm (Š-V-H), 4,3 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Hudba byla a je od pradávna nedílnou součástí lidské aktivity. Hudba byla vždy považována za prostředek k vyjádření intenzivních pocitů a emocí.
Hudba vedla k vynalezení hudebních nástrojů, jejichž výroba a neustálé vylepšování přispěly k ještě vyšší úrovni vyjádření. Tento revoluční proces měl za následek produktivní interakci mezi nástroji, skladateli a hudebníky.
Jako příklad si můžeme uvést housle Stradivárky. Stradivári byl italský řemeslník. Říká se o něm, že umění výroby houslí dovedl k dokonalosti, a to díky svým experimentům s novými tvary, materiály a konečným úpravám. V průběhu svého života vyrobil 1116 houslí a odhaduje se, že dodnes se jich z toho zachovalo 540. Jeho kreace byla zdrojem inspirace pro mnoho hudebníků a skladatelů.
Od smrti Stradiváriho uplynulo přes 200 let a zatím se nikomu nepodařilo při výrobě houslí vytvořit porovnatelný zvuk, i když během této doby došlo k ohromnému technologickému pokroku.
Za poslední léta prodělal podobnou technologickou revoluci i audio engineering. Tím umožnil milovníkům hudby těšit se z hudby prakticky kdekoliv a kdykoliv. Nyní je rozhodně pro většinu z nás hudba nepostradatelnou každodenní vymožeností. Ale prudký rozvoj v digitálním engineeringu vede k tomu, že na trhu dominují mini systémy a další produkty, které jsou vyráběny s důrazem na funkci a pohodlí pro uživatele. Tyto systémy se pravděpodobně mohou chlubit mimořádným technologickým výkonem, ale nemohou se, co se týče evokující a emoční síly, rovnat houslím Stradiváriho.